فلفل دلمه ای یکی از بهترین مواد غذایی برای لاغرشدن
نوشته شده توسط : alipour

فلفل دلمه ای یک عدد از کم کالری‌ ترین سبزی‌ ها بوده و شایسته ترین گزینه برای لاغر شدن هست .
درهر ۱۰۰ گرم فلفل دلمه ای ۱۵ کالری انرژی یافت می شود بدین ترتیب این سبزی فیبر متعددی داشته و در کنار بقیه سبزی‌ ها می ‌توان از فلفل دلمه‌ای در رژیم‌ های لاغری به کارگیری کرد .
پژوهش ها نشان داده که ویتامین C و بتاکاروتن زیاد این سبزی (البته در‌صورتی‌که نو میل شود) می‌تواند از بروز اکثری سرطان‌ ها پرهیز کند، زیرا این دو ماده مغذی بخشی از آنتی اکسیدان‌های قدرتمند می باشند .

راه اندازي فست فود
فلفل به علت داشتن مقایر زیادی ویتامین C ، یک عدد از داروهای عالی آنفولانزا است، طوری که مصرف منظم آن در برنامه غذایی، نیز شدت و هم طول بازه زمانی سرماخوردگی را کاهش می‌ دهد .
وردن ۵۰ گرم فلفل دلمه‌ای (یک ‌سوم از یک فلفل متوسط) می‌ تواند تمام نیاز یک فرد بزرگسال به‌ ویتامین C را برطرف نماید . اما بایستی بگویم که ویتامین C در اثر حرارت بلافاصله از در بین می رود، بدین ترتیب تا جایی که ممکن است فلفل را به فیس نو و ناپخته میل کنید .
چشم‌ها بیش از سایر بافت‌های بدن از فلفل دلمه‌ای (مخصوصا از مدل قرمز) فیض می ‌برند .
چون به عبارتی ماده‌ ی مو جود در هویج که به تقویت چشم ها کمک می کند، به اندازه متعددی در فلفل دلمه ‌ای قرمز هم وجود داراست . این ماده “بتاکاروتن” نام داراست . بتاکاروتن ، پیش ساز ویتامین A در تن می باشد .
فلفل دلمه ‌ای حاوی اسید فولیک نیز می‌باشد . این ویتامین از گرفتگی رگ‌ ها و بروز بیماری های قلبی به‌ خصوص در بیماران دیابتی جلوگیری می کند .
فیبر موجود در فلفل دلمه ای می ‌تواند کلسترول خون را که عامل دیگری برای ابتلا به یورش قلبی و سکته است، کاهش دهد .
فلفل مرغوب باید سفت، آبدار و کاملاً ترد باشد . به علاوه، رنگ درخشان و روشن آن را نیز از خاطره نبرید . بهتر است فلفل را بیش از ۱۲ روز در سردخانه نگه ندارید، لذا عملکرد نمایید هر بار تعداد کمی فلفل بخرید تا زود مصرف شود .





:: برچسب‌ها: تجهیزات فست فود , راه اندازی فست فود ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: